Компанія BYD представила свій новий міжміський електробус BYD B13.b на Глобальному транспортному форумі UITP, що проходить у Гамбурзі з 15 по 18 червня. Ця нова модель завдовжки 13,2 метра має низький вхід (Low Entry) та розрахована на 78 пасажирів, з яких 49 можуть сидіти. У порівнянні з попередньою моделлю B13, пасажиромісткість зросла на 8 осіб.
Електробус BYD B13.b оснащений передовими LFP-батареями з використанням фірмової технології BYD Blade Battery. За інформацією компанії, ці батареї на 50% ефективніші за традиційні та мають більшу щільність енергії. З батареєю ємністю 540 кВт·год запас ходу сягає 700 кілометрів за циклом випробувань SORT, а з меншою батареєю на 476 кВт·год – 620 кілометрів. Заряджання можливе через одинарний або подвійний порт потужністю 192 кВт, а також через пантограф – потужністю 500 кВт.
Машина обладнана двома електромоторами у маточинах, кожен потужністю 150 кВт. Запатентована інтегрована система терморегулювання BYD поєднує охолодження трансмісії, охолодження батареї, нагрівання теплового насоса батареї та рекуперацію відпрацьованого тепла трансмісії. Це рішення дозволило збільшити швидкість нагрівання батареї, одночасно знизивши споживання енергії на 10% у випробувальному циклі.
Особливу увагу заслуговує також фірмовий контролер BYD 6-в-1, який використовує технологію карбіду кремнію (SiC). Це дозволило зменшити вагу модуля на 14% та об’єм на 40% порівняно з традиційними контролерами, а також підвищити ефективність роботи до 98,5%. Контролер об’єднує шість ключових електричних компонентів в одному компактному модулі: два блоки керування електродвигуном, блок керування рульовим управлінням, контролер повітряного компресора, перетворювач постійного струму та блок розподілу живлення.