Ринок автобусів в Україні: негативна динаміка і несподівані лідери

Share

Ринок автобусів в Україні продовжує перебувати під тиском, демонструючи спад у порівнянні з попередніми періодами. Попри загальне падіння, деякі марки все ж таки змогли втриматися на плаву і навіть збільшити свою частку на ринку.

За даними «Укравтопрому», у липні цього року на облік було поставлено лише 138 автобусів, включаючи мікроавтобуси. Це на 34% менше, ніж за аналогічний період минулого року. Така тенденція викликає занепокоєння, особливо враховуючи загальну економічну ситуацію в країні.

Попри падіння загальних показників, частка нової техніки у загальному обсязі продажів зросла на 11% і склала 62%. Це свідчить про те, що, навіть у складних умовах, споживачі надають перевагу новим моделям.

Серед нових автобусів лідером ринку стала марка Ford, яка зареєструвала 35 нових одиниць. Інші популярні бренди включають Citroen (18 реєстрацій) та Ataman (16 реєстрацій).

Серед вживаних автобусів українські споживачі найчастіше обирали Mercedes-Benz – цілих 24 реєстрації. Інші популярні марки включають Van Hool (6 реєстрацій) та Iveco (4 реєстрації). Попри загальне падіння продажів, ці бренди залишаються стабільними гравцями на ринку.

З початку року український автопарк поповнили 1007 автобусів, що на 30% менше порівняно з аналогічним періодом 2023 року. З цієї кількості 563 одиниці були новими, що демонструє спад на 36%, а 444 одиниці – вживаними, що означає зниження на 18%.

Останні новини

Інші новини