Чому все більше українських водіїв відмовляються від ГБО

Поділись

Попри те, що деякі українці адаптують газобалонне обладнання навіть до розкішних авто на кшталт Porsche, Jaguar чи Maserati, загальна тенденція свідчить про зниження інтересу до ГБО. За перше півріччя 2025 року в Україні офіційно переобладнали лише 5900 транспортних засобів. Це суттєво менше, ніж за той самий період у 2024 році — 11 100 авто, а ще роком раніше — майже 18 тисяч.

Про це повідомив Інститут досліджень авторинку.

Що сталося з ринком

Зменшення попиту пояснюється відразу кількома факторами: зростанням цін на пальне, нестабільним курсом валют, що впливає на вартість обладнання, а також новими вимогами щодо сертифікації переобладнаних авто. Усе це зробило газобалонні системи менш привабливими для масового використання.

Протягом першої половини 2025 року ситуація виглядала так:

  • 5806 установок — на легкові авто;
  • 108 — на вантажівки;
  • лише 4 — на автобуси.

Хто тепер ставить ГБО

Раніше газ найчастіше обирали власники бюджетних моделей, зокрема ВАЗів чи Daewoo. Саме це й забезпечувало популярність автогазу. Зараз же тенденція змінилася — все більше автовласників ставлять ГБО на дорогі іномарки. Найчастіше — на автомобілі з США з атмосферними бензиновими двигунами, які добре сумісні з газовими установками.

Найпопулярніші моделі для переобладнання у 2025 році

У першій половині 2025 року першість серед брендів із встановленням ГБО отримала Toyota — газове обладнання встановили на 617 автомобілів цієї марки. Це свідчить про зміну ставлення до автогазу: його обирають не лише з міркувань економії, а й як раціональне рішення навіть для авто середнього та преміального сегментів. У топі також — Volkswagen, Nissan, Jeep, Ford і Hyundai, тобто ті марки, що найчастіше надходять в Україну з США. Їх об’єднує ще одна важлива характеристика — наявність атмосферних бензинових двигунів, які відмінно підходять для роботи на газу.

 

рекламне
Редакція
Редакція
ZUBR.in.ua - новини про сильні машини

Останні новини