Компанія DAF розширила серію спеціальних шасі, призначених для перевезення автомобілів. Це оновлення включає не лише нові шасі, а й доповнення в номенклатурі кабін.
Завдяки впровадженню шасі з нижчим дахом, тепер можна завантажувати автомобілі безпосередньо над кабіною. Цього вдалося досягти за рахунок зниження підвіски коліс на 4 сантиметри та використання 22,5-дюймових коліс з низькопрофільними шинами. Таким чином, шасі з новою максимальною корисною площею відповідає нормативній висоті в 4 метри.
За офіційним пресрелізом виробника, лінійка автовозів починається з транспортних засобів, де автомобілі завантажуються за кабіною. Ці моделі доступні в усіх варіантах кабін вантажівок DAF нового покоління: XD, XF, XG та XG+. У версії XD також є моделі з нижчим (на 18 см) дахом, спеціально адаптованим для завантаження автомобілів над салоном.
Кабіна XD має низьке розташування на шасі, проте пропонує достатньо місця для відпочинку та сну водія, включаючи повнорозмірне ліжко.
Шасі для автомобільного транспорту випускаються з широким асортиментом колісних баз. Окрім моделей 4×2, програма також включає версії 6×2, розроблені для додаткової вантажопідйомності. Вони оснащені легкою 4,5-тонною провідною віссю та 17,5-дюймовими колесами.
Для нового шасі автовоза, як і для вантажівок нового покоління, впроваджено подальші удосконалення силового агрегату. Це стосується двигунів Paccar MX-11 та MX-13, які тепер забезпечують ще більш економне використання пального. Круїз-контроль з функцією прогнозування став стандартною функцією, що також спрямовано на досягнення максимально можливої паливної економічності та зменшення викидів.
Нові автомобілі DAF для автомобільного транспорту також оснащені великим вітровим склом, низькими лініями ременів та сучасними системами камер (DAF Digital Vision System та DAF Corner View). Ці технології забезпечують найвищий рівень безпеки, що є особливо важливим при доставці в умовах міського руху.