Continental зупинила витік водню у вантажівках Fuel Cell

Поділись

Комерційні автомобілі з паливними елементами на водні стикаються з серйозною технічною загрозою — витоком H₂. Через свою надзвичайно малу молекулу водень легко проходить крізь більшість матеріалів. Це не лише призводить до втрат пального, але й може пошкодити самі компоненти паливної системи — явище, відоме як воднева крихкість.

Щоб зупинити витік водню, компанія Continental розробила інноваційний шланг на базі EPDM — синтетичного каучуку, що використовується у промисловості. У його конструкцію інтегровано термопластичний бар’єр, який перешкоджає проникненню H₂.

Цей захисний шар знижує ризик утворення вибухонебезпечної суміші водню та повітря в зоні подачі пального, що підвищує безпеку всього транспортного засобу.

Завдяки зменшенню втрат водню, шланг допомагає збільшити запас ходу автомобіля — це важливо для ринку комерційних перевезень, де кожен кілометр має значення. До того ж збільшуються інтервали обслуговування, що дозволяє знизити загальну вартість експлуатації.

Новий матеріал не лише блокує витік пального. Він також запобігає потраплянню іонів у систему охолодження, що в іншому випадку може пошкодити протонообмінну мембрану — ключовий компонент паливного елемента, який визначає його довговічність.

Розробкою цієї технології займався новостворений підрозділ Continental — Original Equipment Solutions, який входить до складу групи ContiTech. Саме він відповідає за створення рішень для комерційного транспорту нового покоління.

рекламне
Віталій Каіров
Віталій Каіров
Редактор та автор новин на ZUBR.in.ua
ДжерелоContinental

Останні новини