Комерційні автомобілі з паливними елементами на водні стикаються з серйозною технічною загрозою — витоком H₂. Через свою надзвичайно малу молекулу водень легко проходить крізь більшість матеріалів. Це не лише призводить до втрат пального, але й може пошкодити самі компоненти паливної системи — явище, відоме як воднева крихкість.
Щоб зупинити витік водню, компанія Continental розробила інноваційний шланг на базі EPDM — синтетичного каучуку, що використовується у промисловості. У його конструкцію інтегровано термопластичний бар’єр, який перешкоджає проникненню H₂.
Цей захисний шар знижує ризик утворення вибухонебезпечної суміші водню та повітря в зоні подачі пального, що підвищує безпеку всього транспортного засобу.
Завдяки зменшенню втрат водню, шланг допомагає збільшити запас ходу автомобіля — це важливо для ринку комерційних перевезень, де кожен кілометр має значення. До того ж збільшуються інтервали обслуговування, що дозволяє знизити загальну вартість експлуатації.
Новий матеріал не лише блокує витік пального. Він також запобігає потраплянню іонів у систему охолодження, що в іншому випадку може пошкодити протонообмінну мембрану — ключовий компонент паливного елемента, який визначає його довговічність.
Розробкою цієї технології займався новостворений підрозділ Continental — Original Equipment Solutions, який входить до складу групи ContiTech. Саме він відповідає за створення рішень для комерційного транспорту нового покоління.