Компанія Daimler Truck North America доставила до тестового центру Torc Robotics (її дочірньої компанії) новітні безпілотні тягачі на базі п’ятого покоління Freightliner Cascadia. Ці вантажівки вже мають архітектуру автономного водіння рівня SAE 4 і готуються до нового етапу випробувань на американських автошляхах.
Це перша у галузі масштабована платформа з незалежною трансмісією та резервними системами, яка включає автоматичне гальмування і кермування у разі несправностей. Daimler заявляє, що ці тягачі готові до серійного виробництва.
Оновлена версія Cascadia оснащена інтелектуальним гальмівним управлінням, світлодіодними фарами з подвійною інтенсивністю та покращеною аеродинамікою. Разом із системами безпеки Detroit Assurance, ця вантажівка показує понад 35% поліпшення паливної ефективності у порівнянні з першою версією моделі зразка 2007 року.
Нові автономні вантажівки вже пройшли випробування з водієм на полігоні в Техасі у 2024 році. Тепер їх випробовуватимуть в автономному режимі на шосе I-35, між містами Ларедо та Даллас, а також на трасах у Нью-Мексико, Техасі та Аризоні.
Мета проєкту — вивести автономні тягачі на американський ринок до 2027 року. У перспективі — вантажівки, що самостійно долатимуть великі дистанції між логістичними хабами без участі людини.