В Японії запустили перший повністю низькопідлоговий електробус Isuzu

Поділись

13 квітня в японській Осаці стартувала Всесвітня виставка Expo 2025, яка триватиме до середини жовтня. Саме під цю подію влада міста закупила 29 сучасних електробусів Isuzu Erga EV. Вони вже курсують маршрутом між залізничним вокзалом і територією виставки. Але головна новина в іншому: це перший у Японії автобус із повністю низькою підлогою по всій довжині салону.

Це інженерне досягнення стало можливим завдяки новітній конструкції задньої осі з мотор-колесами. Кожне з них має пікову потужність 125 кВт і максимальний крутний момент у 480 Н·м — серйозні показники навіть для великогабаритного транспорту.

Електробуси оснащені літій-іонними акумуляторами ємністю 245 кВт·год, які розміщені на даху та в задній частині салону. Усе це дає змогу долати до 360 км пробігу на одному заряді (за умов постійної швидкості 30 км/год). А на спеціалізованій зарядній станції потужністю 350 В акумулятори заряджаються від 20 до 80% усього за 3,2 години.

Isuzu Erga EV має довжину 10,5 м, колісну базу 4,99 м і радіус розвороту лише 7,8 м — як для великого автобуса, це надзвичайна маневреність. В салоні — 70 місць для пасажирів, з яких 19 сидячих. Окрема увага — людям з інвалідністю: передбачено простір для двох осіб на візках.

Це також перший японський автобус, обладнаний передовими системами безпеки:

  • DSM — стежить за станом водія;
  • EDSS — автоматично гальмує у разі загрози зіткнення;
  • система моніторингу сліпих зон — попереджає про пішоходів і велосипедистів поблизу.

Крім того, в електробусі встановлена телематична система PREISM, яка дає змогу в режимі реального часу стежити за технічним станом машини та рівнем заряду батарей — справжня цифрова трансформація автотранспорту.

рекламне
Віталій Каіров
Віталій Каіров
Редактор та автор новин на ZUBR.in.ua
ДжерелоАвтоцентр

Останні новини