Продажі електромобілів уповільнюються, що викликає сумніви щодо швидкої заміни двигунів внутрішнього згоряння. Проте це може змінитися в недалекому майбутньому, оскільки з’являється нова технологія двигуна, який раніше вважався неможливим.
Німецький стартап DeepDrive розробив систему колісних електродвигунів, яка виявляється легшою та компактнішою за традиційні електричні мотори, що робить її більш ефективною та економічною. Цей двигун не використовує рідкісноземельні матеріали та має на 50% менше магнітів, що дозволяє знизити його вартість на 20% порівняно з звичайними моторами.
Технологія має кілька переваг: вона звільняє місце для великих акумуляторів, оскільки не потребує об’ємних компонентів трансмісії, та значно зменшує вагу автомобіля завдяки використанню тонших магнітів. Крім того, колісні двигуни простіші у виробництві та більш надійні.
Також такий двигун здатний використовувати енергію від гальмування, що дозволяє відмовитися від традиційної гідравлічної системи гальм і зробити її більш компактною та дешевою.
Найбільшим мінусом цієї технології є її непридатність для спортивних автомобілів через обмежену потужність. Потужність колісного двигуна становить лише 150 кВт (204 к.с.), хоча крутний момент досягає 1500 Нм, а запас ходу може перевищити 800 км при великій батареї.
DeepDrive веде переговори з десятьма автовиробниками і планує почати постачання своїх двигунів у 2026 році. BMW вже виявив інтерес і підписав угоду для розробки цієї технології разом з компанією.