Німеччина та Франція активно працюють над прискоренням переходу до електричних вантажівок, аби зменшити викиди та сприяти більш сталому розвитку транспортної інфраструктури в Європі. Спільна заява економічних експертів двох країн стала сигналом до дії.
Експерти французького Conseil d’analyse économique (CAE) та франко-німецької ради економічних експертів (FGCEE) закликають уряди своїх країн зробити акцент на акумуляторних електричних вантажівках (BE trucks). Вони наголошують, що це найефективніший шлях декарбонізації вантажного транспорту на коротко- та середньострокову перспективу.
Згідно з експертами, розвиток цього сегмента транспорту дозволить значно скоротити викиди, підвищити енергоефективність та зменшити витрати, що робить його привабливим варіантом для майбутнього. Зараз основний акцент робиться саме на акумуляторних електровантажівках, адже технології на паливних елементах чи гібридні вантажівки наразі не мають передумов для широкого впровадження у найближчому майбутньому через технічні та ринкові обмеження.
Експерти пропонують урядам застосувати адаптивний підхід до розробки та тестування альтернативних технологій приводу. Це дозволить не лише прискорити впровадження BE вантажівок, а й розвивати інфраструктуру для підтримки таких транспортних засобів. Якщо Німеччина та Франція зможуть домовитись про спільну стратегію, це сприятиме гармонізації європейських норм і пришвидшить процес декарбонізації вантажних перевезень на континенті.
Моніка Шніцер, співголова FGCEE, зазначила, що така співпраця двох економічних лідерів Європи може стати значущим кроком на шляху до сталого розвитку регіону.
Франко-німецька рада економічних експертів вже давно є важливим органом для обміну економічними ідеями та розробки рекомендацій для двох країн. Її роль у формуванні економічної політики на рівні Європи стає дедалі важливішою, особливо коли йдеться про впровадження інновацій у транспортний сектор.
Використання електровантажівок у Франції та Німеччині стане черговим етапом в історії їх багаторічної співпраці, яка може стати прикладом для інших європейських країн.