Schmitz Cargobull, один із найбільших виробників напівпричепів в Європі, вирішив підвищити ціни на свою продукцію через зростання витрат. Протягом останніх двох років компанія також поглинула вже трьох конкурентів.
Компанія Schmitz Cargobull пояснила свої дії зростанням витрат на робочу силу та матеріали, зокрема сталі та сировини, які продаються в доларах США. За словами виробника, ці фактори значно впливають на підвищення вартості продукції, що відобразилося на загальному падінні продажів. Так, реалізація знизилася на 25%, а витрати компанії зросли на 40%.
Ще одним важливим фактором стала ситуація з вимогами щодо викидів CO2, що також знизило попит на вантажні автомобілі та причіпні системи. Це додатково ускладнило ситуацію для європейських виробників, які змушені скорочувати обсяги випуску або навіть продавати свій бізнес.
В умовах кризового ринку Schmitz Cargobull скористався ситуацією і нещодавно оголосив про своє третє придбання за останні два роки. У 2023 році компанія купила 49% акцій австрійської фірми Berger EcoTrail, яка спеціалізується на легких напівпричепах. Через рік Schmitz Cargobull придбав трейлерний підрозділ бельгійської компанії Van Hool, що була змушена оголосити банкрутство.
Цього року компанія придбала 48% акцій польської GT Trailers. Це партнерство не є повним поглинанням, а швидше стратегічним союзом для спільної розробки нових продуктів. Обидві компанії зосередяться на виробництві шасі з оцинкованої сталі та кузовів з анодованого алюмінію. Крім того, Schmitz Cargobull та GT Trailers об’єднають свої зусилля у сфері продажу та обслуговування з метою збільшення частки на ринку.
Поглинання конкурентів і стратегічні партнерства можуть значно змінити ринкові тенденції в секторі виробництва причепів. В умовах підвищених витрат і сповільненого попиту на вантажну техніку, Schmitz Cargobull шукає нові можливості для зростання, що включає інтеграцію нових технологій і розширення бізнесу через партнерства.