Німецький концерн Daimler Buses перевірив можливості свого першого міжміського електробуса Mercedes-Benz eIntouro в екстремальних умовах. Дві тестові машини відправили до Рованіємі, що в Лапландії, де вони пройшли серію випробувань за температури до -30°C.
Тести включали холодний пуск, перевірку роботи зарядної системи на громадських станціях та оцінку витривалості компонентів електроприводу. Особливу увагу приділили працездатності програмного забезпечення та інтерфейсів в умовах низьких температур.
Також eIntouro протестували на керованість і стабільність руху по зледенілих і засніжених дорогах. Окремо перевірили ефективність гальмування та рекуперації енергії. Попри суворі випробування, електробус впорався з усіма завданнями.
Модель побудована на базі дизельного Intouro, що дозволило максимально уніфікувати вузли та полегшити обслуговування.
- Електродвигун: Centrax ZF потужністю 320 кВт, працює з 3-ступеневою АКПП і ведучим мостом Mercedes-Benz RO 440.
- Батарея: два блоки LFP-акумуляторів ємністю 207 кВт·год кожен.
- Запас ходу: до 500 км.
- Час зарядки: близько 70 хв для одного блоку на станції 300 кВт.
Один батарейний модуль розташований перед передньою віссю, що покращує балансування ваги, а другий встановлюється у задньому звисі замість дизельного двигуна.
Серійне виробництво Mercedes-Benz eIntouro заплановане на 2026 рік. Автобус буде доступний у двох варіантах довжини: 12,18 м та 13,09 м, з кількістю місць від 50 до 63.
eIntouro стане першим європейським електробусом, який зможе отримувати дистанційні оновлення програмного забезпечення без візиту до сервісного центру.