Mercedes-Benz eIntouro випробували в умовах крайньої півночі: як електробус показав себе за Полярним колом

Поділись

Німецький концерн Daimler Buses перевірив можливості свого першого міжміського електробуса Mercedes-Benz eIntouro в екстремальних умовах. Дві тестові машини відправили до Рованіємі, що в Лапландії, де вони пройшли серію випробувань за температури до -30°C.

Тести включали холодний пуск, перевірку роботи зарядної системи на громадських станціях та оцінку витривалості компонентів електроприводу. Особливу увагу приділили працездатності програмного забезпечення та інтерфейсів в умовах низьких температур.

Також eIntouro протестували на керованість і стабільність руху по зледенілих і засніжених дорогах. Окремо перевірили ефективність гальмування та рекуперації енергії. Попри суворі випробування, електробус впорався з усіма завданнями.

Модель побудована на базі дизельного Intouro, що дозволило максимально уніфікувати вузли та полегшити обслуговування.

  • Електродвигун: Centrax ZF потужністю 320 кВт, працює з 3-ступеневою АКПП і ведучим мостом Mercedes-Benz RO 440.
  • Батарея: два блоки LFP-акумуляторів ємністю 207 кВт·год кожен.
  • Запас ходу: до 500 км.
  • Час зарядки: близько 70 хв для одного блоку на станції 300 кВт.

Один батарейний модуль розташований перед передньою віссю, що покращує балансування ваги, а другий встановлюється у задньому звисі замість дизельного двигуна.

Серійне виробництво Mercedes-Benz eIntouro заплановане на 2026 рік. Автобус буде доступний у двох варіантах довжини: 12,18 м та 13,09 м, з кількістю місць від 50 до 63.

eIntouro стане першим європейським електробусом, який зможе отримувати дистанційні оновлення програмного забезпечення без візиту до сервісного центру.

рекламне
Віталій Каіров
Віталій Каіров
Редактор та автор новин на ZUBR.in.ua
ДжерелоDaimler Buses

Останні новини