Як водії руйнують двигун: експерти назвали головну помилку

Поділись

Коли водій повертає ключ у замку запалювання і майже одразу тисне на газ, таким чином він поступово руйнує двигун своєї автівки. Сучасні двигуни, за словами експертів видання, набагато тендітніші, ніж їхні попередники.

“Коли ви заводите автомобіль після простою, олива ще не встигла розподілитися по всіх важливих деталях: поршнях, підшипниках, кільцях”, – йдеться у повідомленні.

За словами експертів, перші секунди роботи двигуна відбуваються майже “насухо”: метал треться об метал, залишаючи мікроскопічні подряпини. Згодом такі невидимі пошкодження перетворюються на тріщини, які можуть призвести до серйозних несправностей.

В автосервісах, на жаль, не попереджають водіїв про цю проблему. Проте через рік-два ви приїдете зі скаргами на стукіт або зниження потужності, і вам запропонують дорогий ремонт.

Тож заводити автомобіль потрібно правильно, тобто не прогрівати машину 10 хвилин – це зайве, а також шкодить екології.

“Достатньо 30–60 секунд після запуску, щоб олива почала циркулювати, а двигун адаптувався до роботи. Головне – не рвати з місця. Перші кілометри рухайтеся плавно, утримуючи оберти нижче 2500”, – радять експерти.

Також вони додають, що в умовах постійної експлуатації авто, але за короткими маршрутами (менше 5 км) двигун не встигає прогрітися до робочої температури.

“В оливі накопичується конденсат, що змішується з пальним, утворюючи абразивну суміш, яка зношує деталі. Щоб цього уникнути, хоча б раз на тиждень здійснюйте тривалу поїздку”, – йдеться у поясненні.

Якщо після запуску лампочка тиску оливи горить довше кількох секунд, це сигнал, що двигун у небезпеці.

Ігнорування цього сигналу може призвести до серйозних пошкоджень, тож необхідно звернутися до механіка.

рекламне
Редакція
Редакція
ZUBR.in.ua - новини про сильні машини
ДжерелоТСН

Останні новини