Закордонні партнери продовжують підтримувати Україну у відновленні критичної інфраструктури. Днями енергетичні компанії отримали від японських донорів партію бригадних автомобілів для оперативного реагування на аварійні ситуації. Йдеться про спеціалізовані майстерні ТK-IV-АРМ, виготовлені Заводом спецтехніки «Техкомплект» на базі повнопривідного шасі IVECO Eurocargo ML110-250 (4х4).
Автомобілі обладнані каркасними кузовами-фургонами, які забезпечують комфорт і функціональність. Зовнішня обшивка виготовлена з оцинкованого металу з полімерним покриттям, а теплоізоляція виконана з 40-мм екструдованого пінополістиролу. Усередині фургон облицьований алюкомпозитними панелями з декором «під дерево».
Кузов розділений на два відсіки:
- Пасажирський, у якому встановлені шість сидінь з триточковими ременями безпеки, відкидний столик, шафа для одягу, вентиляційний люк та переговорний пристрій із водієм.
- Технологічний, призначений для транспортування обладнання та інструментів. Він оснащений двостулковими розпашними дверима, нішами для балонів газозварювального обладнання, генератора, верстатом та стелажем глибиною 500 мм з трьома полицями.
Автомобілі укомплектовані автономним дизельним обігрівачем пасажирського відсіку, передпусковим підігрівачем двигуна, електричною лебідкою Dragon Winch 22000 з тяговим зусиллям 9,7 т та позашляховими шинами. Спереду передбачені буксирні гаки для екстрених ситуацій.
IVECO Eurocargo ML110-250 (4х4) розраховане на повну масу 11 т і оснащене 250-сильним турбодизельним двигуном. Кабіна розрахована на трьох осіб, що забезпечує зручність для екіпажу.
Ці аварійно-ремонтні автомобілі значно підвищать ефективність роботи енергетиків, дозволяючи швидко усувати пошкодження інфраструктури навіть у важкодоступних місцях.