Дизельний Opel Combo отримав повний гібридний привід з великою батареєю

Поділись

Французька компанія Dangel розробила нову систему повного приводу для «каблучків» серії K9 корпорації Stellantis: двигун внутрішнього згоряння тут механічно не пов’язаний із колесами, їх обертає 48-вольтовий електромотор.

Компанія Dangel має великий досвід у «прикручуванні» повного приводу до передньопривідних легких комерційних автомобілів Peugeot, Citroen та їх клонів під іншими марками. Насамперед це була цілком типова схема з роздавальною коробкою, муфтою відбору потужності на задню вісь і тягнеться до неї під днищем карданним валом. Така система повного приводу пропонувалася, зокрема, на дорестайлінгових машинах сімейства K9.

Нова гібридна система повного приводу від Dangel дебютувала цього тижня на оновленому Opel Combo, вона буде доступна на всіх його родичах по сімейству K9 — Citroen Berlingo, Fiat Doblo, Peugeot Partner/Rifter і Toyota Proace City. Поки що нова система повного приводу пропонується лише у поєднанні з 1,5-літровим турбодизелем (130 к.с., 300 Нм) та 8-ступінчастою гідромеханічною АКП.

Отже, карданного валу більше немає, вся електрична надбудова має 48-вольтову архітектуру. Задні колеса обертає електромотор, який живиться від буферної батареї, розділеної на два блоки та розміщеної приблизно до центру колісної бази. Місткість батареї – 4,8 кВт·год, що досить багато для безрозеточного гібрида, заряджається вона від генератора на дизелі та електромотора на задній осі, коли той переходить у режим рекуперації при гальмуванні та русі накатом. Потужність електромотора не розкрита, але, вважаємо, вона невелика: наприклад, на влаштованому повнопривідному кросовері Alfa Romeo Junior Q4 задній електромотор видає 29 к.с.

Коштує нова система повного приводу 9250 євро, тоді як вихідний дизельний Opel Combo c автоматично зараз коштує в Німеччині щонайменше 30 345 євро, повним приводом можна оснастити як стандартну, так і подовжену версію «каблучка». Дорого? В якості альтернативи Dangel пропонує диференціал Quaife, що самоблокується, для передньопривідних версій Opel Combo з дизельним або електричним мотором разом зі збільшеним дорожнім просвітом і захистом днища – такий апгрейд обійдеться в 2995-3095 євро в залежності від вихідної модифікації автомобіля.

Пізніше Dangel обіцяє оснастити повним приводом електричні версії «каблучків» Stellantis, а також однотонні фургони Opel Vivaro в дизельних та електричних модифікаціях.

рекламне
Редакція
Редакція
ZUBR.in.ua - новини про сильні машини

Останні новини