Mercedes-Benz представив перший магістральний тягач Actros L з новою аеродинамічною кабіною ProCabin

Share

Не так давно на заводі Mercedes-Benz Trucks у місті Верт був виготовлений перший магістральний тягач Actros L моделі 1848LS (4х2). Цей новий тягач вражає не лише своїм сучасним дизайном, а й технологічними вдосконаленнями, що знижують витрати пального та покращують експлуатаційні характеристики.

Однією з головних особливостей нового Actros L є його футуристична кабіна ProCabin. Вона відрізняється подовженою носовою частиною, а головна особливість — відсутність традиційної радіаторної решітки. Така конструкція значно покращує аеродинамічні характеристики тягача, що, своєю чергою, дозволяє знизити витрати пального на 3%.

Actros L також оснащений новою трансмісією, яка оптимізована для більш ефективної роботи. Вона забезпечує покращене прискорення на підйомах, знижує швидкість при маневруванні та зменшує рівень шуму під час їзди на крейсерській швидкості 80 км/год. Це не тільки підвищує комфорт водія, але й дозволяє зменшити витрати пального, що позитивно впливає на економічність.

Цікаво, що гнучке виробництво на заводі у Верті дозволяє виробляти як традиційні дизельні, так і акумуляторно-електричні моделі Actros L. Такий підхід забезпечує широкі можливості для адаптації до різних потреб ринку. Завод у Верті, заснований у 1963 році, вже виготовив понад 4,4 мільйона вантажівок, серед яких моделі Actros, Arocs, Atego та спеціальні машини, такі як Econic, Unimog та Zetros.

Важливо зазначити, що з 2021 року на заводі почалося виробництво електричних вантажівок важкого класу, зокрема eActros 300/400, а у 2022 році з’явилася модель eEconic. Наприкінці листопада 2024 року була презентована нова електрична модель — магістральний тягач eActros 600, який також оснащується аеродинамічною кабіною ProCabin.

Останні новини

Інші новини