Компанія MAN Truck & Bus досягла чергової віхи в електрифікації вантажного транспорту, передавши свій перший електричний тягач MAN eTruck логістичній групі Duvenbeck. Цей крок є частиною ширшої стратегії електричної мобільності, що має змінити правила гри у сфері автомобільної логістики.
Згідно з підписаним листом про наміри (LOI), Duvenbeck планує до 2026 року ввести в експлуатацію до 120 одиниць MAN eTGX. Перший тягач вже працює у регіоні Рейн-Рур та країнах Бенілюкс, виконуючи логістичні завдання для заводу Volkswagen у Вольфсбурзі.
MAN eTGX, зокрема модель Ultra Low Liner, є піонером серед електричних вантажівок. Завдяки унікальним характеристикам — висоті сідельно-зчіпного пристрою 950 мм, короткій колісній базі 3,75 м та акумуляторам з максимальною ємністю — тягач може долати відстань до 500 кілометрів на одному заряді.
Ця модель ідеально підходить для автомобільної логістики, де важливі максимальна вантажопідйомність і внутрішня висота напівпричепа до 3 метрів. Завдяки модульній системі акумуляторів клієнти можуть обирати конфігурацію з чотирьох, п’яти або шести блоків, адаптуючи транспортний засіб до конкретних завдань.
Електродвигуни тягачів мають потужність 449 або 544 к.с., що забезпечує високу ефективність навіть у складних умовах. А з технологією зарядки CCS (до 375 кВт) та майбутньою підтримкою MCS із зарядною потужністю до 1 мегавата, MAN eTruck дозволяє здійснювати швидкі проміжні зарядки протягом 45-хвилинної перерви.
MAN пропонує своїм клієнтам eMobility Consulting, що включає індивідуальний аналіз транспортних маршрутів і потреб зарядної інфраструктури. Партнерство з провайдерами зарядних станцій дозволяє спростити інтеграцію електромобільності у бізнес.
Крім того, транспортні компанії отримують доступ до спеціальних сервісних контрактів, фінансових рішень і цифрових послуг, таких як MAN eReadyCheck — інструмент для перевірки придатності маршрутів для електротранспорту, а також сервіс MAN Charge & Go із зарядною картою для міжнародних перевезень.