На українських дорогах все частіше зустрічаються самоскиди, виготовлені на базі звичайних магістральних тягачів. Це рішення допомагає власникам вантажних авто оперативно адаптуватися до змін у ринку перевезень, де самоскиди стають незамінними для відновлення критичної інфраструктури, пошкодженої під час війни.
Нещодавно підприємство з Білої Церкви представило чергову трансформацію магістрального тягача в самоскид, обравши за основу модель IVECO Stralis AS440SX (6х2) 2016 року випуску з двигуном Євро 5 потужністю 480 кінських сил. Цей тягач був доставлений в Україну компанією OK Trucks, яка спеціалізується на постачанні вживаних вантажівок марки IVECO.
Для нової машини білоцерківські майстри встановили кузов напівкруглої форми типу Half-Pipe, товщиною стінок 4 мм та днища — 8 мм. Підйом і опускання платформи здійснюється за допомогою гідроциліндра від турецької компанії Hidromas, що забезпечує надійність і ефективність у роботі.
Виробники з Білої Церкви пропонують широкий асортимент кузовів для будівельних робіт, зокрема для транспортування щебеню. Товщина стін таких кузовів може досягати 6 мм, а підлоги — 8 мм, що забезпечує високу витривалість і тривалий термін експлуатації. Гідравлічні системи таких самоскидів зазвичай виробляються відомими брендами, як-от Hyva та Penta.
Також в процесі трансформації можуть використовуватися напівпричепи, що дозволяє збільшити корисний об’єм кузова до 35–40 кубометрів — ідеальний варіант для перевезення великих обсягів будівельних матеріалів.