Компанія Volvo Trucks продовжує вдосконалювати систему безпеки своїх вантажівок, запроваджуючи новітні розробки для мінімізації аварій з постраждалими. У листопаді 2024 року виробник планує вивести на ринок нову систему Active Side Collision Avoidance Support для моделей FH, FM та FMX, яка вже стала однією з важливих інновацій у боротьбі за зменшення кількості ДТП.
Active Side Collision Avoidance Support — це модернізація наявної системи безпеки Volvo, тепер із функцією активного гальмування. Використовуючи радарні датчики, система відстежує наближення велосипедистів з боку пасажира і, за необхідності, автоматично зупиняє вантажівку, щоб уникнути зіткнення під час повороту. Така технологія стане вкрай важливою в умовах міського руху, де вантажівки стають учасниками до 15% смертельних ДТП.
Анна Вріге Берлінг, директорка з безпеки дорожнього руху Volvo Trucks, відзначає, що нова система покликана підвищити безпеку як водіїв, так і інших учасників руху: «Це інновація, яка наближає нас до нашої довгострокової мети — нульової кількості аварій за участю вантажівок Volvo».
Ще одна система безпеки, що буде впроваджена з 2025 року, — це нове покоління системи попередження про зіткнення з аварійним гальмуванням. Ця технологія з’явилася ще у 2012 році, але відтоді була значно вдосконалена. Тепер, окрім інших транспортних засобів, система може виявляти велосипедистів та пішоходів, реагуючи миттєво на потенційно небезпечні ситуації.
Нова версія автоматичного гальмування від Volvo отримала додаткові алгоритми, що дозволяють системі швидко оцінювати ситуацію на дорозі та автоматично гальмувати за потреби. Вона вже відповідає новим європейським стандартам для екстреного гальмування, які почнуть діяти з 2028 року. Для Європи ця система стане стандартом на моделях FH, FM і FMX, а для інших ринків буде доступна як опція.