Американська компанія Freightliner анонсує п’яте покоління магістральних тягачів Cascadia

Share

Freightliner, підрозділ компанії Daimler Truck North America, оголосив про випуск магістральних тягачів Cascadia п’ятого покоління. За майже два десятиліття виробництва ця модель здобула визнання як найпопулярніша вантажівка важкого класу (Class 8) у Північній Америці, з продажами понад мільйон одиниць. Нова версія обіцяє значні покращення в безпеці, економічності та інноваційних технологіях. 

Нове покоління Cascadia оснащене оновленою платформою Detroit Assurance Suite of Safety Systems. Ця платформа тепер має більшу обчислювальну потужність, нову камеру та чотири додаткові датчики ближнього радіуса, а також модернізований датчик далекого радіусу. Це дало змогу додати такі функції: 

  • Автоматичне екстрене гальмування Active Brake Assist 6, що дозволяє запобігти аваріям, реагуючи на непередбачувані ситуації на дорозі. 
  • Контроль за рухом по смузі Active Line Assist 2, який допомагає утримувати вантажівку в межах смуги руху. 
  • Захист від неуважності водія Attentive Drive Protection, який попереджає про можливу втрату уваги. 
  • Сканування сліпих зон при повороті Side Guard Assist 2 для запобігання зіткненням під час маневрів. 

Cascadia тепер оснащується інтелектуальною системою управління гальмуванням (IBCS), яка розподіляє гальмівне зусилля та контролює знос гальмівних накладок. Функція Comfort Braking забезпечує плавне гальмування, а система Endurance Braking об’єднує моторне гальмо з робочими механізмами, зменшуючи їх знос і підвищуючи ефективність. 

На тягачі встановлюються нові інтелектуальні світлодіодні фари Dual Stage, які забезпечують ширший світловий промінь, швидке усунення конденсату та автоматичне перемикання на дальнє світло. Замість традиційних дзеркал використовується система камер MirrorCam, що покращує оглядовість і знижує аеродинамічний опір. 

Завдяки новому дизайну капота, аеродинамічним дефлекторам та повітроводам в бампері витрата пального знизилася на 1,9% порівняно з попередньою версією. Опційний бампер Max Aero забезпечує ще кращу оптимізацію повітряних потоків, особливо під днищем. Загальна паливна економічність Cascadia, порівняно з першим поколінням, покращилась на 35%. 

У новій Cascadia впроваджено вдосконалену телематичну платформу Detroit Connect, яка надає більше інформації для водія та диспетчерів автопарку. Серед нових функцій – віддалене блокування та розблокування, геозонування, а також функція відеофіксації (Detroit Connect Video Capture 2.0), яка може працювати як в автоматичному режимі, так і на вимогу водія. 

Виробництво нових тягачів Freightliner Cascadia п’ятого покоління розпочнеться у середині 2025 року на заводах у США та Мексиці. 

Останні новини

Інші новини