Мюнхенський виробник комерційного транспорту представив свій перший акумуляторний магістральний тягач — MAN eTGX. Ця подія знаменує початок постачань важких вантажівок з електричним приводом, що відкриває нові горизонти у транспортній індустрії.
Цей момент дійсно визначальний, адже, як зазначив генеральний директор MAN Олександр Власкамп, “ми вступаємо в нову епоху електрики”. Сто років тому бренд презентував свою першу дизельну вантажівку, і тепер переходить до екологічніших рішень.
Новий магістральний тягач буде використовуватися для перевезення акумуляторів для Porsche Macan Electric по маршруту між підприємством Dräxlmaier і заводом Porsche у Лейпцигу. Відстань між цими двома точками всього п’ять кілометрів, що робить електричний тягач ідеальним вибором для коротких перевезень. Тягач зможе заряджатися на станції Dräxlmaier, а однієї зарядки вистачить майже на 500 рейсів.
До кінця року Dräxlmaier очікує отримати ще дві вантажівки eTGX, базуючи свій вибір на успішних тестах цієї моделі. MAN eTGX має потужність 450 к. с. (330 кВт) та акумулятор ємністю 534 кВт-год (з яких 480 кВт-год доступні для використання). Тягач оснащений інноваційним дизайном і повністю цифровою робочою станцією водія.
MAN пропонує електровантажівки з максимальною потужністю 400 кВт / 544 к. с., здатні проїжджати до 650 км на одній зарядці з семи акумуляторними блоками. Вибір конфігурації залежить від замовника, що дозволяє оптимізувати витрати та ефективність використання.
На цей момент виробник має понад 2500 замовлень на електровантажівки, а потік клієнтів зріс після дебюту eTGX на виставці IAA Transportation 2024, що свідчить про високий попит на екологічні транспортні рішення.