На виставці IAA Transportation 2024 у Ганновері компанія DAF Trucks вразила відвідувачів новими моделями важких вантажівок — XD, XF, XG та XG+. Завдяки вдосконаленій силовій лінії та аеродинаміці, витрати пального знижені на 3%.
Вантажівки обладнані новими двигунами Paccar MX-11 та MX-13, які отримали оновлені фази газорозподілу, подвійний насос охолодження та нові паливні форсунки. Ці зміни зробили двигуни більш ефективними та надійними.
Задній міст SR1344 з новими шестернями реалізує стратегію DAF щодо забезпечення максимальної потужності (до 530 к.с.) при менших обертах. Автоматизована коробка передач тепер дозволяє знизити оберти на 7% під час крейсерської швидкості.
Вантажівки також відповідають стандартам Maut Class 3, що дозволить їхнім власникам заощадити тисячі євро на дорожніх зборах у Німеччині.
Усі нові моделі обладнані камерами DAF Digital Vision замість дзеркал, а також предикативним круїз-контролем. Це дозволяє знизити витрати пального ще на 6%, загальна економія може досягти 9%.
DAF надає 10-річну передплату на Paccar Connect — платформу для управління автопарком. Вона дозволяє моніторити стиль водіння та проводити онлайн-оновлення ПЗ.
Оновлені вантажівки DAF також оснащені різними системами допомоги водієві (ADAS), такими як Advanced Emergency Braking System і Lane Departure Warning. Система DAF Drowsiness Detection контролює уважність водія, запобігаючи втомі.
На виставці також були представлені моделі на електротязі — XB, XD та XD Electric, які забезпечують запас ходу до 500 км завдяки літієво-ферофосфатним батареям. DAF пропонує зарядні станції Paccar Power Solutions та активно працює над власною електричною віссю eAxle.