Балада «Як Робін Гуд став розбійником». Конспект уроку

Написана 13 Октябрь, 2018 - Нет комментариев

Фольклорна балада про Робіна Гуда — одна з улюблених у школярів. Образи, використані у творі, оспівують мужність, сміливість, відважність та безкорисність. Робін Гуд для багатьох — втілення свободи, що наглядно демонструється у баладі “Як Робін Гуд став розбійником”. Якщо Ви готуєтесь до уроку з зарубіжної літератури саме на тему «Балада «Як Робін Гуд став розбійником»»», рекомендуємо скористатися методичним матеріалом, опублікованим на порталі Всеосвіта за посиланням https://vseosvita.ua/library/konspekt-uroku-z-zarubiznoi-literaturi-na-temubalada-ak-robin-gud-stav-rozbijnikom-12191.html.

Мета проведення даного уроку — опрацювання та розуміння змісту твору, ознайомлення з історичними фактами та тлом, аналіз характерів та образів героїв, виховання співчуття, поваги до знедолених.

У конспекті уроку, запропонованому на нашому сайті, Ви знайдете вичерпну історичну інформацію про середньовічну Англію часів Робіна Гуда. Існує думка, що Робін Гуд — реальна людина, історичний персонаж, котрий жив за часів Річарда І Левове Серце, Едуарда та Генріха ІІІ. Проте існує кілька версій походження героя — від саксонського збіднілого дворянина до селянина і навіть кріпака. Усі ці варіанти по-своєму цікаві та можуть бути додатково опрацьовані учнями.

Для проведення уроку важливо, щоб клас був попередньо ознайомлений зі змістом балади та текстом твору. Працюючи групами, діти можуть обговорювати актуальні питання, підняті у баладі, складати питання та обмінюватися з іншими командами/парами.

У методичному матеріалі рекомендовано зачитати ключові моменти вголос, обговорити їх. Також потрібно ознайомити учнів з основними літературними термінами і поняттями, які стосуються даного літературного жанру та конкретно обраної фольклорної балади.

Після повного обговорення твору, вчитель може запропонувати кілька завдань: переказ тексту, творчі завдання різного характеру, розбір конкретних уривків та детальна характеристика героїв.

Для закріплення матеріалу автор конспекту пропонує провести літературний диктант та проведення підсумкової бесіди.

Важливо, щоб учні перебували у постійному діалозі один з одним або з учителем. Активне висловення думок дітьми, спроба аналізувати характери героїв — найефективніший метод для засвоєння матеріалу та пробудження інтересу до ознайомлення з баладою.

Нет комментариев